FINALITZACIÓ TEMPORADA 2019-2020

LLEGIR COMUNICAR FI DE TEMPORADA.PDF

​Estimades families,

Abans de res desitjar-vos que tots vosaltres, familiars i amics estigueu bé de salut. En una situació tan excepcional que ens ha tocat viure, és el més important. Una situació excepcional, que requereix accions excepcionals i que ens deixa un futur ple d’incertesa.

En el comunicat que adjuntem, us informem que donem per finalitzada la temporada 2019/20. A ningú li hauria agradat haver d’acabar així, però ara toca ser, més que mai, conseqüents i responsables amb l’època actual.

El món de l’esport va ser el primer a cessar l’activitat i possiblement serà l’últim a posar-se en marxa. És una incertesa quan podrem tornar i com ho farem. Desitgem poder recuperar la normalitat en les millors circumstàncies i poder tornar-vos a veure a tots al més aviat possible. Amb aquest propòsit el Club no ha deixat de treballar ja pensant en la planificació de la següent temporada.

Com ja es va comunicar, es procedirà a la devolució de la part proporcional de la quota no gaudida. En el següent comunicat que enviarem es detallarà tot procés a seguir i l’inici i la fi de les devolucions. El Club Bàsquet Vila-seca va tramitar un ERTE per als seus empleats i va aplicar una política interna d’austeritat per a canalitzar tots els seus recursos a aquest compromís i intentar ajudar així a totes les famílies del nostre club.

Només em queda desitjar-vos en nom de tota la Junta Directiva del Club de Bàsquet Vila-seca el millor per a tots vosaltres, familiars i amics i que puguem superar aquesta crisi amb la millor salut. Ens veiem aviat. Cuidar-vos.

Salutacions cordials,

Germán Fernández
President Club Bàsquet Vila-seca​

 

Estimadas familias,

Ante todo desearos que todos vosotros, familiares y amigos estéis bien de salud. En una situación tan excepcional que nos ha tocado vivir, es lo más importante. Una situación excepcional, que requiere de acciones excepcionales y que nos deja un futuro lleno de incertezas. 

En el comunicado que adjuntamos, os informamos que damos por finalizada la temporada 2019/20. A nadie le hubiera gustado tener que acabar así, pero ahora toca ser, más que nunca, consecuentes y responsables con la época actual.

El mundo del deporte fue el primero en cesar la actividad y posiblemente seamos los últimos en ponernos en marcha. Es una incertidumbre cuando podremos volver y cómo lo haremos. Deseamos poder recuperar la normalidad en las mejores circunstancias y poder volver a veros a todos lo antes posible. Con ese propósito el Club no ha dejado de trabajar ya pensando en la planificación de la siguiente temporada.

Como ya se os comunicó, se procederá a la devolución de la parte proporcional de la cuota no disfrutada. En el siguiente comunicado que enviemos se os detallará todo proceso a seguir y el inicio y el fin de las devoluciones. El Club Bàsquet Vila-seca tramitó un ERTE para sus empleados y aplicó una política interna de austeridad para canalizar todos sus recursos a este compromiso e intentar ayudar así a todas las familias de nuestro club.

Solo me queda desearos en nombre de toda la Junta Directiva del Club de Bàsquet Vila-seca lo mejor para todos vosotros, familiares y amigos y que podáis superar esta crisis con la mejor salud. No vemos pronto. Cuidaros.

Saludos cordiales,

Germán Fernández
Presidente Club Bàsquet Vila-seca

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *